FANDOM

Big Rick to właściciel i sprzedawca położonego na Plastic Beach sklepu Big Rick Black's Record Schack. Jest tak otyły, że nie może nawet wyjść zza lady. Nie pochodzi z Anglii (Posiada trudny do określenia akcent obcokrajowca), więc jak się dostał na Plastic Beach, skoro jest z daleka i nie może wyjść zza lady? Na to pytanie odpowiada pokręconą, nieprawdopodobną historię o napadzie gazów (bardzo dużych), które wyrzuciły go do morza, a morze posłało go na Plastic Beach. Rick oczywiście był wtedy w sklepie. Jak zapewne się domyślacie jest fanem jedzenia, przekąsek, muzyki i dźwięków (tak jak inni pracujący w tym zawodzie). Rick to także wierny magazyn Gorillaz i posiada każdy projekt tego zespołu(włącznie z płytami z fazy poza Plastic Beach! Ma je z czasów kiedy była Paula, z czasów kiedy była Noodle i z późniejszych czasów, można u niego znaleźć, Tomorrow comes tooday, Gorillaz, G-sides, Demon days, D- sides, Plastic Beach i The fall wydana zarówno Cyfrowych odtwarzaczy CD i winylu (posiada wszelkiej jakości płyty, nagrania różnych zespołów i skoro wszystkie projekty 'Goryli', to prawdopodobnie posiada ich filmy, klipy itd.).