FANDOM

BiografiaEdytuj

Po katastrofie wiatraka i tajemniczym zaginięciu Noodle w „El Manana” praca Gorillaz zatrzymała się. Bezapelacyjnie potrzebowali gitarzysty. Jednak kto mógł być wystarczająco dobry, by godnie zastąpić miejsce Noodle? Odpowiedź była prosta: nikt.

Ten fakt uświadomił sobie Murdoc, parę lat po wstrzymaniu pracy zespołu, a w jego głowie powstał plan stworzenia wiernej kopii zaginionej gitarzystki. Wykorzystując znalezione w szczątkach wiatraka DNA Noodle, pracując tygodniami, nie śpiąc po nocach, Murdoc wreszcie stworzył to, o czym marzył. Cyborg wyglądał dokładnie jak Noodle, grał tak samo świetnie. Jednak Murdoc, jak zwykle dając się ponieść swemu bezgranicznemu szaleństwu, dorzucił do swego wytworu parę „dodatków”. Na szprycował cyborga ukrytą bronią, zdolnościami walki i zabijania. W ten sposób zyskał nie tylko idealne odzwierciedlenie Noodle, ale także swojego własnego, idealnego sługę.

Cyborg Noodle potrafi samodzielnie myśleć, kojarzyć fakty, kalkulować, nawet udzielać wywiady, jednak jest całkowicie wyprana z jakichkolwiek ludzkich emocji. Jedyne, co czuje, to wściekła chęć walki i zabijania wpojona przez Murdoc'ka. Robo-Noodle uznaje satanistę za swojego pana, władcę , bezwarunkowo wykonuje wszystkie jego rozkazy.

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj