FANDOM

Regulamin Gorillaz Wiki

1

1.1. Ogólne zasady korzystania z serwisu pl.gorillaz.wikia.com;

1.2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z serwisu pl.gorillaz.wikia.com. Rejestracja i korzystanie z portalu jest uzależnione od zaakceptowania postanowień niniejszego regulaminu oraz regulaminu wikia.com a niestosowanie się do zawartych w nim wytycznych grozi zablokowaniem lub usunięciem konta Użytkownika.

1.3. Regulamin może zostać zmieniony w dowolnym czasie bez wcześniejszego powiadomienia. Użytkownicy mają obowiązek regularne sprawdzać, czy opisane tutaj zasady nie uległy zmianie.

1.4. Administracja zastrzega sobie możliwość modyfikacji serwisu w dowolnej chwili a także jego likwidację.

1.5. Administracja szanuje prywatność swoich Użytkowników. Strona nie będzie rozsyłać niechcianych maili (SPAMu).

1.6. Za niestosowanie się do regulaminu Gorillaz Wiki każdy użytkownik może zostać zablokowany na okres od 2 godzin do 2 lat, w zależności od wagi naruszenia.

1.7. Przed nałożeniem kary, administratorzy zobowiązują się do jednorazowego ostrzeżenia.

2

2.1. Rejestracja w serwisie pl.gorillaz.wikia.com;

2.2. Rejestracja w serwisie jest bezpłatna.

2.3. W wyniku rejestracji tworzone jest konto, które pozwala na korzystanie z całego portalu wikia.com.

2.4. Jedna osoba może posiadać w serwisie wikia.com tylko jedno konto.

2.5. W celu dokonania rejestracji należy zaakceptować regulamin portalu wikia.com, a potem w odpowiednim formularzu podać: nazwę użytkownika (przyszły login/nick), poprawny adres e-mail, hasło oraz datę urodzenia.

  • Nick nie może zawierać treści obrażających lub dyskryminujących innych, m.in. rasistowskich, nascjonalistycznych, religijnych lub antyreligijnych czy politycznych.

2.6. Aktywację konta dokonuje się przez uaktywnienie linku, przesłanego na podany adres e-mail.

2.7. Użytkownik może nieodwracalnie usunąć swoje konto. Usunięcie konta nie powoduje automatycznego usunięcia wszystkich treści, jakie Użytkownik zamieścił w serwisie wikia.com.

3

3.1. Edycja i dodawanie artykułów;

3.2. Każdy użytkownik ma prawo do dokonywania edycji na Wiki. Jednak wiąże się to z przestrzeganiem zasad edycji.

3.3. Przed edycją lub dodaniem każdego artykułu należy upewnić się, że posiadasz wystarczająco dużo prawdziwych i sensownych informacji.

3.4. Zabronione jest umieszczanie w treści artykułów informacji nieprawdziwych, niepotwierdzonych lub obrażających innych użytkowników.

3.5. Edytując artykuły, należy unikać błędów językowych, ortograficznych, stylistycznych, składniowych i estetycznych.

3.6. Dodając artykuł, należy wyczerpać temat i nie zostawiać pustego artykułu do uzupełnienia innym.

3.7. Dodając artykuł, należy upewnić się, że artykuł o takiej (lub podobnej) nazwie, dotyczący tego samego tematu, który zamierzamy poruszyć, już nie istnieje.

3.8. Dodając kategorie do artykułów nie powinno się dodawać nowych, ponieważ wszystkie potrzebne na Gorillaz Wiki istnieją. Wpisując nazwę kategorii, wyświetlia się lista już istniejących - należy wybrać odpowiednią.

3.9. Artykuły naruszające wyżej wymienione zasady będą usuwane.

3.10. Usuwanie treści artykułów lub jej części jest surowo zabronione i jest od razu karane.

4

4.1. Edycja i dodawanie grafik;

4.2. Zabronione jest dodawanie grafik:

  • naruszających cudze prawa autorskie,
  • nie związanych z tematyką Wiki lub danego artykułu,
  • zawierających obrażające lub dyskryminujące treści.

4.3. Dodając grafikę, należy sprawdzić czy kwalifikuje się ona pod istniejące na Wiki licencje oraz, że taka sama (lub podobna) nie znajduje się już na Gorillaz Wiki.

4.4. Rozdzielczość grafiki przy dodaniu musi być odpowiednio duża. Zabronione jest dodawanie grafik o bardzo niskiej lub bardzo wysokiej rozdzielczości (chyba, że są to grafiki własnego autorstwa).

4.5. Przed dodaniem grafik należy usunąć z nich wszelkie dane identyfikacyjne osób znajdujących się na zdjęciu jeśli takowe istnieją.

4.6. Umieszczając w serwisie grafiki użytkownik zgadza się na uczynienie ich ogólnodostępnymi w sieci Internet, włączając w to ich pobieranie i dalszą modyfikację przez innych Użytkowników oraz osoby trzecie.

4.7. Grafiki naruszające wyżej wymienione zasady będą usuwane.

4.8. Usuwanie zawartości stron plików bez sensownej przyczyny jest zabronione i od razu karane.

5

5.1. Forum, czat oraz blogi;

5.2. Każdy zarejestrowany użytkownik ma prawo korzystać z forum, czatu oraz prowadzić własny blog.

5.3. Zabronione jest umieszczanie treści napastujących, obrażających lub dyskryminujących innych użytkowników oraz treści dla dorosłych.

5.4. Usunięciu mogą podlegać w szczególności posty na forach:

  • nieczytelne pod względem stylistycznym,
  • napisane wyłącznie dużymi literami,
  • z rażącą ilością błędów ortograficznych,
  • nie wnoszące treści merytorycznych,
  • umieszczone "jeden pod drugim" przez tego samego nadawcę,
  • powielane w różnych miejscach na forum,
  • błędne pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa,
  • będące formą ogłoszenia.

5.5. Zakazana jest reklama usług, produktów, lub innych stron internetowych bez zgody Administracji.

5.6. Za niestosowne treści wymienione powyżej, użytkownik zostanie ukarany. Za wielokrotną tego typu działalność grozi blokada użytkownika.

5.7. Blog użytkownika jest jego indywidualną sprawą, jednak naruszające przez niniejszy regulamin treści wpisy będą usuwane.

6

6.1. Zasady tworzenia nowych wątków oraz pisania komentarzy;

6.2. Przed rozpoczęciem nowego wątku, Użytkownik powinien upewnić się, że dana treść nie pojawiła się jeszcze w serwisie pl.gorillaz.wikia.com. Powtarzające się wątki będą usuwane. Użytkownik, który odkrył ,,dubla" powinien wpisać w wątku link do jego poprzednika. Powiązane tematycznie materiały należy dodawać do istniejących już wątków.

6.3. Zabronione jest prowadzenie zbędnych polemik, składających się m.in. z dużej ilości krótkich postów bez treści merytorycznej, odbiegających w sposób znaczący od głównego tematu, a także ostrych wypowiedzi i kłótni.

6.4. Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem RP, mające na celu jego obejście lub naruszające dobre obyczaje, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność lub zmierzające do naruszenia praw innych osób.

6.5. Zabronione jest używanie wulgaryzmów oraz słów powszechnie uważanych za niestosowne.

6.6. Komentarze podszyte nienawiścią, jawny rasizm oraz dyskryminuja innych Użytkowników są niemile widziane i będą usuwane, a ich autorzy będą karani ostrzeżeniem lub blokadą konta.

6.7. Komentarze reprezentujące niski poziom kultury autora będą usuwane. W celu utrzymania przejrzystości wiki, usuwane będą również komentarze zawierające tylko jedno słowo lub nadmiar emotikonek.

6.8. Zabronione jest spamowanie, czyli umieszczanie bezsensownych lub nieuporządkowanych treści na Gorillaz Wiki (zarówno w artykułach, jak w komentarzach oraz na forum)

6.10. Administracja nie odpowiada za treść zamieszczanych przez Użytkowników wątków i komentarzy. Administracja jedynie udostępnia narzędzie do komunikacji, jakim jest Forum. Autor wątku lub komentarza powinien upewnić się, że umieszczana przez niego treść nie łamie praw autorskich oraz prawa RP.

7

7.1. Wyłączenie odpowiedzialności;

7.2. Chociaż dokładane są wszelkie starania, by informacje na tej stronie były jak najbardziej prawidłowe, strona pl.gorillaz.wikia.com i jej administrator nie ponosi odpowiedzialności za jej błędne treści.

7.3. Materiały mogą zawierać nieścisłości i błędy w pisowni. Autor nie gwarantuje poprawności i kompletności materiałów ani wiarygodności rad, opinii, oświadczeń, rysunków lub innych informacji wyświetlanych na stronie lub rozpowszechniających za jej pośrednictwem. Użytkownik akceptuje, że opieranie się na takich opiniach, radach, oświadczeniach, notatkach i rysunkach stanowi działanie na własne ryzyko.

7.4. Treści przekazywane są w takiej formie, w jakiej są dostępne. Strony portalu pl.gorillaz.wikia.com są aktualizowane na bieżąco, może się jednak zdarzyć, że niektóre informacje znajdujące się na stronach będą w danym momencie nieaktualne. Administrator nie ponosi w takim przypadku żadnej odpowiedzialności za ich treść.

Dane założyciela Gorillaz Wiki:

Nazwa: MyTuSiak

Kontakt: mytusiak@onet.pl